THANKS YEA COS USHA BLOG PIA . SYG KORANG :) NANTI DTG LHAA LAGI ..

Sunday, 25 December 2011

tak faham dgn kaw ! LOL ~

 ASSALAMUALAIKUM :)
hye korang .. shad ta ??
pia ta shad selseme :(
#mcm nak cbot idong dah rase nye ..
n stu bende lgi pia tak shad .. SAKID HATY !
kenape ?? alala sory2 jap2 pia cte k :)
skit haty dgn E , knpe ?
npe erh dye call pia lagi ?
STATUS dye kn dah merried ! (muke blur)
ape hal lhaa .. call aku ? ckp nak meet aku (PENTING)
penting ape nye kau nak ckp ngn aku smpai tak boleh ckp kt fone ..
nak sakit kn hati aku lagi erh ??
tak pee lhaa kawan .. dah2 lhaa tu k .. kau dah skit kn haty aku lme dah ..
kau kn dah married ..
PEGI CALL BINI KAW !
MEET BINI KAW !
LAGI FAEDAH KN ?
MEET AKU WT PEE ..
AKU BUKAN SAPE2 :) RIGHT ?
k aku tak tao ape yg kau nak ckp kt aku yg penting sgt tu ..
oke tak pee aku tnggu ape yg kau nak ckp kn kat aku tu !
IM WAIT !!
k lhaa erh ..
tengs yeah cos bce posting nie ..
nanti pia kasi tao ape yg dye nak ckp kn k :)
K BHAI :)
SKRG SYE DAH ADE CAPITAL K ..

I LOVE YOU SAYANG :)


No comments:

Post a Comment

DA BACE ERH ENTRY PIA :)
ALAHAI MALU LHAA PLAK ! AWW !HEHE
ALAA RAJEN LHAA TNGAN TU COMMENT2 ..
TA NA COMMENT TAK PEE . JGN TAKOWT .. PIA TAK MKN ORG .
NANTI USHA LHAA LAGI K . MUAH ! HEHE
KBHAI